Tiden går...

Ja, tiden bara flyger iväg. Amelia är redan 7 veckor. Idag var jag på efterkontroll hos Jeanette. Fick min grav och förlossningsjournal. Det var ju inte så mycket att säga, allt gick ju jätte bra :-) Blodtrycket var prima också, 120/80. Det har varit rena hälsokuren för mig och mitt tidigare blodtryck, att få barnen. Ända sen jag blev grav med Amanda har mitt blodtryck varit kanon :-)

Här kommer lite bilder....

Amelia 1 mån
image43


Här alla tre...
image44


Första bilden på Amelias leende.... ca 6 veckor gammal
image45

Ute på promenad
image46

Lilla bus Alva...
image48

Roliga miner .............
image52



Lill snäckan....
image49

Amelia har däckat i pappas knä..... 7 veckor gammal
image51


Ja, visst är de så underbara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0