Ullared

Igår var vi i Ullared och handlade på Gekås =) Jag, Thomas med barnen och våra kompisar Anna och Patrik med sina tre barn, Melwin 3 1/2 år, Neo 13 mån och Nova 5 veckor.Ja, tro det eller ej, men det gick jätte bra!!!! Thomas och Patrik tog de stora barnen, Amanda, Alva, Melwin och Neo och handlade nere, herrkläder och leksaker, sen var de ute på lekplatsen och fikade. Jag och Anna travae runt stället från 9.30- 14 tiden, då gick vi ut och åt och packade in i bilen. Vid 15.30 bar det av in igen =) Vi var färdiga och körde till McD vid 20 tiden. Där åt vi och sen var vi hemma vid 23 tiden =) Det kallar jag heldag =) =) =)

Ja, behöver jag säga att vi shoppade MYCKET =) en del kläder till barnen och jag hittade faktiskt lite till mig. Leggings, jeanskjol, tröjor och en kofta. Lite leksaker,  presenter, krukor, ramar mm blev det också. Är så kul !!!!

Ja, idag är det bara att hitta plats till allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0