Utmaning!!

Har blivit utmanad av min aff kompis Lena (Nu 2 Mirakel) ! 


1. Vad åt du till frukost?
~ Än så länge bara kaffe

2. Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Obs! Bara du själv får figurera på bilden.
~
Har ingen

3. Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
~ Anna

4. Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
~ Silver & Svart

5. När var du arg senast?
~ I går på barnen när de tjivades i bilen HELA tiden.

6. Ditt bästa minne från skoltiden?
~ Massor med fina minnen.

7. Ditt sämsta minne från skoltiden.
~ Vet inte

8. Yoga eller löpning?
~ Yoga

9. Spaghetti Bolognese eller Oxfilé provencale?
~ Oxfilé

10. Vilka tidningar läser du regelbundet?
~ Sydsvenskan, Hänt extra eller Se och Hör (älskar skvallerblaskor) 

11. Favoritkaraktär i deckare? Böcker, teve eller film... your choice.
~ Persbrant i Beck

12. Teveprogram du aldrig missar? Och om du gör det så ser du till att spela in eller kollar reprisen.
~ Greys anatomi, cityakuten, CSI, Barnmorskorna. Ser knappt på tv längre, spelar in men hinner aldrig se. 

13. Vem är du avundsjuk på? Eller vilka?

~ Är inte avundsjuk av mig, är glad för andras lycka.  

14: Din bästa revansch?

~

15. Din bästa chef ever respektive din sämsta?
~ Maria Melin på neurologen, toppen chef, sämsta vill jag inte skriva här

16. Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
~ vet inte, provar det mesta ;-)

17. Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
~ Ingen speciell tror jag!!

18. Kaffe eller te?
~ Kaffe!

19. Skostorlek?
~ Strl 40.

20. Hur ofta är du på IKEA?
~ Inget regelbundet, men i snitt 1gång i mån kanske 

21. Om du hade fem miljoner över... vad skulle du då köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
~ Skulle betala av mina studielån, huset, resa och pengar till mina barn i fonder.

Nu utmanar jag er alla som läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0