Morgon...

Ja, idag går barnen sista dagen på dagis innan "sommarlov" till 18 augusti.  Amanda är helt förkrossad, inget dagis på 2 mån. Hon älskar sitt dagis......

Idag ska jag och Amelia till Babyland och serva vagnen. Fick en värdecheck på en gratis servis av syskonvagnen när vi köpte den och det är dax nu. Ja, det är inte klokt, vagnen behandlas som en bil, den ska tvättas, servas och man pratar om årsmodeller mm...... Men jag älskar vagnar och skullekunna byta OFTA och jag varit rik :-D

Imorgon ska Amanda på kalas till Simon så jag ska även fixa present till honom idag, tror det blir ett bio presentkort, vet inte annars vad man köper till en 4 årig pojke, kan ju bara flickor  :-D

Ja, det är vad jag ska pyssla med idag .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0