Helgen

Denna helgen har det inte hänt så mycket. Var hemma i fredags och såg på idol. Tyckte att Robin B skulle åkt ut istället eller Johan. Johan är fräck och så, men han sjunger inte så super precis. Alice var underbar, gillade även Kevin och Anna, de tre är mina favoriter och varit hela tiden.  I går var Sussi, Jonas och Jasmine här  och fikade. Åt äpplepaj med vaniljsås, ja de vanlig och jag min egna a la GI =) SUPER GOTT.  Senare em åkte vi hem till mormor och morfar (min mamma och pappa) och åt kalkon =) Idag har vi bara varit nere i sporthallen och tittat på Tim när han spelade innebandy match. Thomas lag spelar nu kl 17 i Genarp.
Har inte alls träffat Patrik och Anna i helgen då de stackarna har maginfluensa =( hela familjen...... *krya på er* Väntar på vår tur nu, vi har ju träffats hela veckan och barnen på ddagis. Amelia kräktes 1 gång natten till lördag, men inget mer och maten hela dagen igår fick hon behålla, var lite lös imagen men inget jätte.... Ja får väl se vad som händer ... 

Har även tagit in jullådan, för lite förberedelse inför första advent, är ju inte så långt kvar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0