Amelia...

ÄTER!!!!! Ja, äntligen har hon börjat äta. I slutet av förra veckan började hon med att dricka/äta en hela flaska välling =) I helgen öppnade hon helt plötsligt munnen när jag kom med gröten (som jag gjort varje dag i någon mån) och åt den!!! Dagen efter åt hon gröt igen och sen fick jag även i henne lite mat. Igår och idag ha hon inte ammat alls på dagen, utan bara tidig morgon, kväll och natten. Hon är så duktig =) min lilla snäcka.


Igår var det även dax för BOEL- test. Syster Ingbritt kom på hembesök och allt var kanon. Hade vågen med sig, då vi hoppade över förra mån vikt, dagens vikt var 9000 g. Växer så det knakar, men dock planat ut lite. Ca 500 g på 2 mån. I överigt var allt bara bra.


Kommentarer
Postat av: Lena

Duktiga fina lillsnäckan!!

2008-10-27 @ 21:53:55
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0