Det går framåt

Ja, med min vikt. Vägde 91,5 kg när jag kom in till förlossningen. Idag 6 mån senare väger jag 65,5 kg!!! 26 kg lättare!!! Men jag har ju fått kämpa. Inget godis eller socker alls, inget bröd, pasta, potatis eller ris. Här har det inte varit någon svalkande glass i sommarvärmen inte. Det är bara att bita ihop. Känns så bra. Vill gå ner något kg till, men väntar mig inte se ut som tonåren igen. Börja bli lite kul att gå i affärer =)

Har tyvärr inga foto på mig själv, få se om vi kan få till det.... 


Kommentarer
Postat av: Lena

Är såååå STOLT över dig!! Du är verkligen otroligt duktig gumman. Keep up the good work!!

2008-09-01 @ 21:20:36
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0