Nytt jobb

Ja denna veckan började Thomas nytt jobb som fältsäljare på Scantech. Var på utbilddning mån-tis  i Göteborg och nu igår och idag går han med  en försäljningschef  från Stockholm. Är så glad för hans skull. Behöver lite stimulans och utveckling på jobbfronten. Tror att ddetta jobbet kan passa honom.
Var själv på jobb igår och lämnae ny föräldraleddiglapp till siste aug. De blev inte alls glada, då min ersättare slutar efter jul och så ska Anna ha bebis i  Mars, och de får inga ssk. Ingen som ens söker!!!

Annars är det ganska lugnt här hemma. Amelia växer och utvecklas. Har börjat vinka =) Kämpar på med maten.Äter lite gröt och ca 60-120 ml välling ibland. Har nu de senaste två-tre veckorna ätit typ varannan timme hela natten. Inte alls kul. Men vill ju inte sluta amma än, är ju så mysigt. Men mina barn har en förmåga att inte vilja ha riktig mat och välling, förrän jag slutar amma. Ja, vi får se....

Amanda och Alva går varannan dag på dagis och älskar det.  De börjar bli så stora. Amanda närmar sig fem och Alva har växt något otroligt under sommaren. Har i princip hoppat över stl 86!!

Ja, är iallafall så glad att jag får vara hemma med mina älsklingar..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0