Bilder...

Här kommer lite bilder från Julen och nyår...



Lille julafton, pappa hemma med barnen och lckas få alla tre på foto =)



Melwin och Neo  så jättefina på julafton och Melwins 4 årsdag!!!! Grattis prinsen!!!!



Neo och Nova julaftonsmorgon, Melwins födelsedag!!



Den super goda frukosten hos Melwin på hans födelsedag (julafton)!! Bullarna var såååååå goda Anna!!!




Mewins tårta !! (som jag gjort)







Amelia julafton




Pappa julafton hemma hos mamma, Tim i bakgrunden



Lilla eller "stora" Alva julafton, väntar på mat




Moster Ida, julafton




Amanda, Emma och Johan. Julafton




Emma och Amelia




Alva får en julklapp av Tomten




Moster/gudmor Hanna och Amelia öppnar julklappar =)




Emma, mormor, Johan, Amanda, Amelia och Alva med Tomten!!!




Amelia kämpar med sina julklappar =)




Alva och pappa kämpar.....




och här är en till som kämpar med att öppna sina julklappar =)


NYÅR  2008/2009


Dukning för middag



Alva nyårs fin



Amanda nyårs fin



Neo, Melwin, Amanda och Alva


Lilla Nova



Anna eller som Alva säger "min Hänna"





Patrik 


 Amanda, Neo, Alva, Melwin och Patrik



Hahaha PATRIK!!!!!!!



Neo, Anna, Thomas och Alva som somnat hos pappa =)



Mannen i huset !!!


Lilla söööööta Prins Melwin!!!!! Så super söt, så lik sin söta mamma Anna =)



Söta mamma Anna !!!



Ja det bär mig emot, men får väl bjuda på en bild på mig och Alva också. Tillhör ju inte vanligheten precis....

Hade en SUPER trevligt nyårsfirande med Patrik och Anna och barnen!!!!!!

Kommentarer
Postat av: L

Dessa bilder hade jag missat!! Jisses vad fina ungar ni har gumman. Och vilken kropp du har fått. Du är skitsnygg. Duktig du är som kämpar och står i =) Kramis.

2009-04-15 @ 17:18:36
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0